/ • Photos /

20 oktober.

Mamma var här förra lördagen.

Vi gick på stan typ halva dagen för jag ville hitta en klänning och sedan behövde jag köpa tråkiga grejer som ögonbrynspenna till exempel.

Vi kom hem och pausade en stund med kaffe och några rutor mörk choklad. Sedan gick vi ut på en liten promenad.
 
Jag visade den lilla rundan som vi brukar ta här i området på kvällarna ibland. 

Väldigt fint ljus. Kändes som att detta var sista kvällen med detta ljuset på ett tag. 

Söt katt som knappt syns och som kan skrämma många människor om den vill tror jag. Mig lurar den inte dock. Såg dig direkt din lilla filur.

Bara trött här, lovar. Den var gosig och nyfiken.

Kasta bruna löööööv. Dom är inte så gyllene längre. Men vad gör det!!

Tack för att du var min modell och tack för lördagen ♥
nikon d610 / sigma 35mm art