/ • Allmänt / • Photos / • Resor /

Skåne, del 3

Här är min vän Hanna. Vi har känt varandra sedan 1994. Ett bra tag med andra ord. Jag har känt henne längst av alla mina vänner. Så glad att hon är en del av mitt liv och att jag får vara en del av hennes och att hon grillade mat åt mig ♥

Jag och Ando njöt av omgivningen.

En liten grill, men den gjorde jobbet bra.

Friends4life.

Jaga höna.

Titta på.

Maten är klar! Andreas får skära rådjurskött. Herregud va gott det var! Länge sedan jag åt rådjur. Har ni ätit det?

Redo för mat!

Dock så fick vi flytta in pga de söta små grisarna drar till sig väldigt mycket flugor som nu ville vara med oss.

Efter maten tog vi en liten promenad för att titta på solnedgången. Fina färger.

Åh, så synd att det inte blev någon bra fokus här. Jag fick verkligen skynda mig att knäppa denna bild. Stackars Sally såg ju inte över gräset, så då blir man tvungen som katt att sträcka på sig.

Det var allt för denna gången. Men som vanligt, mer bilder kommer! 

nikon / nikon d610 / sigma / sigma 35mm art / skåne