/ • Photos / • Resor /

lördag, 16 juni 2018.

Nu hoppar vi till ett par helger sedan då vi åkte till Strömstad.

På lördagen tog vi med pappa och åkte till min storebror.

Äntligen fick vi träffa deras nykomling Sammie ♥

Och gamlingen Alfons känner ni väl igen?

Lika söt som vanligt såklart. Han sprang runt lös i trädgården och ut i skogen och lite hit och dit. Så söt.

Mamm var också där! Hon rensade lite i deras rabatter.

Och kollade till rabarbern.

Här är Petra ute i skogen för att ta in kaninen.

En sån gos!

En sån charmör.

En sån lekig liten en!

Pappa med snabba glajjer!

Leka loss lite med Sammie.

Sedan åkte vi ner på stan! Mamma hade bokat bord åt oss allihop på Backlunds.

Först tog vi ett varv runt Laholmen för att få känna friska havsvindar.

Detta åt jag! Jag har börjat testa att äta lite icke-paleo-vänliga grejer igen. Typ ost. Men bara get- och fårost hittills. Sen så har jag testat lite andra grejer också men det måste vara gluten- och sockerfritt annars får det vara. Och det går bra om ni undrar! Det är det som räknas. Hur jag mår alltså.

Vi åt på Backlunds för att fira mig förresten. Jag fyller år i maj men vi var i Barcelona och firade svärfar då ju. Sedan har det varit grejer varje helg typ så vi fick skjuta lite på det till mitten på juni. Så är det ibland.

Pappa tog en burgare.

Kaffe på maten.

Se på dom ♥ Daniel brukar alltid klaga på mig när jag fotar. MEN HALLÅ BRORSAN DET ÄR DET BÄSTA JAG VET OK?

Super pale daughter & a finnish father. makes no sense.

Petra tog efterrätt. Glass med chokladsås och popcorn.

Sedan gick vi till våra bilar och åkte hem till Daniel och Petra igen.

Jag lekte loss med Sammie och Daniel lekte loss med min kamera och fick till några riktigt snygga bilder! Klart slut från lördagen i Strömstad.
strömstad