/ • Allmänt / • Photos /

min lördag.

Igår tog jag med Sara till Alingsås för lite loppis. Först blev det Vinden. Inte så fotovänligt men däremot fynd (mest för Sara)! Som jag inte fotade..

Sedan åkte vi vidare till Hus till hus. En lada FYLLD med gamla ting. Magiskt att gå runt där för en som älskar sånt. 


Jag menar... eeeh whaaat. Så mycket fint.


Det fanns också lite nytillverkade grejer i gammalt stuk.



Och ett supergulligt café inne i detta fina hus.


Vidare in till Alingsås vi åkte. Alléloppis var det där! Känns som jag prickar in den varje år. Eller den kanske är många helger? 


Jag är besviken på matutbudet i Alingsås dock. Hittade inget bra ställe där fler alternativ fanns än bara en färdigpaj eller en torr räksallad. Skärpning Alingsööös.


Så istället åkte vi hem till Borran och åt en hederlig LCHF-tallrik på Viskan. Den sitter alltid fint.

Sedan gick vi ett litet varv och tittade på några platser där No Limit Street art Borås kommer hålla till nu i veckan. Verkligen en grej att spana in om du är i trakterna! Tips tips. :)