/ • Allmänt /

året i en lista.

Under alla mina år som "fotograf", så har detta året varit det absolut sämsta för mig, ever. Jag har fotat så extremt lite. Sååååå tråkigt tycker jag! Jag måste verkligen bryta detta nu. Behöver bara mer ledig tid när det är ljust + en bättre kamera :))) I alla fall, istället för en årsresumé med bilder så kör jag på en lista. SÅ mycket tråkigare, I know.
 

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
Jag blev 25 år!

Vilka länder besökte du?
USA. What? Bara USA???

Är det något du saknar år 2015 som du vill ha år 2016?
Väldigt gärna mer av Amerikas västkust, men det kommer. Kanske inte 2016, men 2017 kanske.

Vilket datum 2015 kommer du alltid att minnas?
Herregud, jag + minne = kasst. Men 2e januari 2015. Strömstad. ♥

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat.

Vilka topp tre låtar kommer alltid påminna dig om 2015?
Bring Me The Horizon - Doomed
Ellie Goulding - Love Me Like You Do
Justin Bieber - What Do You Mean?

Var du gladare eller ledsnare än tidigare år? 
Gladare!

Vad önskar du att du hade gjort mer? 
Unnat mig själv mer saker som jag alltid lovar mig själv vid nyår...

Blev du kär i år?
Det har jag varit läääänge.

Bästa boken du läste i år? 
Alltså.. läste jag ens ut en HEL bok i år?

Bästa filmen?
Måste väl vara 50 shades..?

Den maträtt du åt oftast 2015:
Kycklinggryta med curry skulle jag tro. Dags att leta efter nya favoriter.

Något du önskade och fick?
Det var ju inte direkt en önskan men... När vi var i New York så såg jag framför mig hur vi skulle träffa Fredrik Eklund, och sen bara hände det. Knäppt. 

Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
Jag blev totallurad av allt och alla och alla mina vänner var där helt plötsligt och sen var det tipspromenad och jag var helt tagen hela kvällen. Sara, du har möjligtvis inga bilder därifrån?

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mindre krig och bomber och rasister på jorden, tack.

Vad fick dig att må bra?
Min kära sambo och bästa vän ♥

Vilken är din största framgång 2015?
Att jag blivit så bra på badminton, höhö.

 
#1 / / Ando:

Du är SÅ fin!!!!!

Svar: <333
ellfi