/ • Photos / • Resor /

Strömstad, 16 augusti.

Senast vi var i Strömstad hittade vi en liten, liten strand som verkligen var helt öde. Det var inte dirket badväder men vi ville så gärna ta ett sista dopp i havet för säsongen.

Så himla fridfullt här hemma vid havet.

Visst ser detta lite ut som en stor klippa? Men icke! 

Efter ett friskt dopp i havet åkte vi till huset där jag växte upp.

En dröm jag har är ju att någon gång köpa tillbaka huset. Kommer nog aldrig ske men drömma ska man!

Det var så fint att få växa upp här.

Med får som närmsta grannar.
 
Omgivningarna är bland de bästa jag vet.
 
Ja men ni ser ju. Mer bilder kommer i nästa inlägg. Har hur mycket som helst att visa eftersom jag är så himla dålig på att uppdatera... uuups.
#1 / / Margita:

Så roligt att se alla bilder från Bjälveröd. Jag blir glad när du säger att du uppskattade att växa upp där för det var något jag hoppades få ge mina barn, den där känslan av lite lantliv.