/ • Allmänt / • Resor /

barcelona #1

Vi lyfte tidigt på lördagsmorgonen från Landvetter. Solen var på väg upp och det var en sån himla fin, rosa morgon.

Innan vi kom fram till Barcelona mellanlandade vi i Bryssel. Stor och fin flygplats. Fast på bilden är vi i Barcelona, oops.

Väl framme på hotellet i Barca tog vi varsin dryck på taket och tittade ner på staden.

Kollade in utsikten och poolen.

Och njöt av värmen och gömde oss för lite regn som kom.

När middagstiden närmade sig gick vi till Flax & Kale (mitt favoritställe ♥).

Förrätt - grillad vattenmelon med getost. SÅ gott.

Ando tog detta - sojaburgare med en massa goa grönsaker.

och jag tog detta - when goat is god. enligt deras meny: goat cheese and beetroot cold-pressed juice beetball + mixed sprouts + arugula + beetroot + mango + strawberries + pistachios + maple syrup vinaigrette. och ja, jag har ätit en himla massa ost (getost endast) (ej paleo) och jag mår superbra av det. är så glad för det. det har verkligen hjälpt mig nu när vi har varit ute och rest. mer från barca kommer! ps. igår bokade vi en resa tillbaka dit men då för att fira svärfars 50-årsdag! wooohooow!

barcelona / europa / gott / katalonien / ost / paleo / resa / spanien
#1 / / Margita:

Så roligt att se alla bilder! Barcelona verkar spännande och säkert en sevärd stad. Det är väl därför så många reser dit antar jag. Man får mycket för pengarna.

#2 / / Lina:

Men guuud vad härligt!