/ • Photos /

Nääs fabriker.

I söndags gjorde vi en liten utflykt till Nääs fabriker. Det är så fint där tycker jag. Mycket att titta på och har man mer tid finns det en massa saker att göra som t.ex. SUP, hyra cyklar eller varför inte sova över en natt. Det skulle jag vilja göra någon gång.

Den här glada pinglan var med ♥

Och Max så klart!


Boysen Ando och Anton också.


Denna luslins blir man så gla' av va!


Se så glad Max!


Det finns lite butiker också och jag såg nog någonting jag ville ha i varje. Haha! Livet som Ellen..
 
Vi åt mat också. Alla tog pizza förutom jag. Jag tog en sallad jag. Den var superdupergod.

Sedan köpte vi med oss kaffe och pain au chocolat och satte oss vid vattnet.
 
Hur drömmig kjol?

 
Ja men hörni, det var väl typ det. 1000 bilder senare ungefär. Sorry för min frånvaro här, ska försöka bli bättre. Jag saknar bloggandet.
#1 / / JUNITJEJ:

Där har jag varit flera gånger. Jag håller med dig om det är så fint där. Det kommer att vara både en höstmarknad och en julmarknad där i år. Kanonmysigt!

Svar: Åh, en julmarknad där vore ju supermysigt! Jag har bara varit där på sommaren innan och senast var för 2-3 år sedan. Det har hänt litegrann sedan sist :)
ellen

#2 / / veckomagasinet anne von porat:

Söt vovve du har

Det var ett fint område faktiskt

Svar: det är min kompis lilla vovve :D
ellen

#3 / / World by Tina:

Superfint där, är uppväxt inte så långt ifrån. Andra tips på coola fabriksområden är Simonsland i Borås. Det kan jag rekommendera som helgutflykt!

Svar: Tack för tipset! Jag bor i Borås så där har jag varit mååånga gånger :D
ellen

#4 / / Johanna:

Vilken otroligt gullig hund😍

#5 / / Emma T:

fina Nääs <3 Min mamma hade butik där när jag var barn.

#6 / / Marie Bergman:

Fina bilder, och så himla söt Max är :)

#7 / / Anna - Fotograf & Rovfågeltränare:

Industrilandskap är ju så himla mysiga. Ett av få stadsområden som är precis lika vackra på sommaren som på vintern :)
Det finns en massa fina industrilandskap i Norrköping om du har vägarna förbi

#8 / / Carolina:

Jag uppmärksammade din kjol så väl i detta inlägg, vart är den ifrån? Såå otroligt fin ju! :D

Svar: det är min kompis som har en sån fin kjol! den är från H&M :)
ellen