/ • Allmänt / • Paleo / • Paleo-recept / • Photos /

last saturday.

#TBT till förrförra lördagen. Svängde ihop lite gott paleobröd på morötter, ägg och mandelmjöl bland annat. Mosad avokado och stekt ägg på. Det var verkligen inte dumt! Mums.
 
avokado / clean food / frukost / healthy / healthy food / paleo / paleobröd / paleofrukost / stenålderskost / ägg
#1 / / Amanda:

Men va gott! Har du recept på brödet? :)

Svar: Det var mumsigt som tusan! Jag har inget exakt recept då jag har gjort liknande bröd huuur många gånger som helst. Men det är i alla fall rivna morötter i, ägg, mandelmjöl och kanske lite kokosmjöl, kryddor. Jag tar lite av det jag har hemma :) Just denna gången gjorde jag bara 2 stycken, alltså 4 halvor. :)Här finns ett liknande recept: http://ellfi.blogg.se/2014/july/morotsscones.html
ellen

#2 / / Margita:

ser verkligen smarrigt ut! :)