/ • Photos /

flower in the house.

Fem dagar gamla.

Här är dom en vecka.

En vecka och tre dagar. På bara tre dagar alltså så hände MYCKET. Hann knappt med. Jag satt en stund och tittade på dom och jag tyckte bannemej jag kunde se hur dom växte. Går det ens eller inbillade jag mig?
 
Igår. Fina va?! Dom som var tröga i starten är nu dom som skjuter i höjden och snart växer dom ur mitt växthus tror jag. 
 
Längtar tills jag får flytta ut dom på balkongen och ha dom där dygnet runt i sommarvärmen. Förresten! Jag har planterat avokadokärnor också. Har jag berättat det? DET ska bli spännande att följa. Hoppas, hoppas, hoppas att det blir små träd.
#1 / / Sara:

Men det är ju helt gaaalet! Åh, jag kanske också borde göra sådär om det växer såå förbaskat bra. Vilken sorts murgröna är det?

Svar: Det är krasse och ringblomma, så ingen murgröna här inte. :) hoppas att det blir några blommor bara!
ellfi