/ • Photos /

söndag 16 mars pt. 2.

 
Efter frukost och fika lånade jag och mamma mormor och morfars bil och åkte ut till Tjuvkil. Solen värmde så härligt och vinden var frisk. Min favoritplats på jorden är västkusten och speciellt Bohuslän. Havet är så himla avslappnande. Vi satt ett tag där på var sin sten och bara lyssnade på de små vågorna som slog mot stenarna och njöt. Jag hade kunnat stanna där resten av dagen men vi åkte ganska så snart hem till mormor och morfar igen. Vi blev bjudna på våfflor och sedan spelade vi Canasta (två gånger, så att vi kunde vinna var sin gång). Tyvärr har jag inga bilder på det. Men vid detta laget har ni kanske tröttnat på alla bilder och framförallt all text. Har ni läst ända hit? Let me know.
#1 / / Ida Nilsson:

Klart jag har lääst! :)

Svar: woop woop! :)
ellfi

#2 / / Margita:

Det var en härlig stund vid havet! :) Fina bilder!

#3 / / Anneli :

Klart!! Mer mer!

#4 / / mormor:

Vi läser allt du skriver och ser alla härliga bilder Underbart