/ • Text /

hello darlings.

tjoflong på er! sitter på balkongen och posar i min nya filt som jag fyndade för 50 kronor innan. den är supermysig och väldigt fin!
tänkte skriva av mig lite ang. plugg. jag är verkligen ingen skoltjej. lågstadiet var kul men sen var det aldrig något för mig. men för tre år sedan tog jg studenten! är väldigt stolt över mig själv att jag klarade det. nyårslöftet 2009 var att ta studenten, and i made it!
men nu dom senaste dagarna har jag börjat fundera.. får jag inte en fast tjänst där jag är nu kanske jag ska ta tag i skolan igen..? och vad vill jag bli?! kan fundera på det där tills jag dör känns det som. men så här om dagen slog det mig. inköpare. smaka på ordet.
jag älskar ju kläder och har tänkt att stylist, det vill jag bli. men så många vill bli det nu och då tar jag ett kliv tillbaka igen och vill inte vara som alla andra. dessutom känner jag mig inte så pass "framåt" som person för att kunna vara en stylist eller kanske modefotograf (kunna och kunna, alla kan och jag med, men det känns inte så jag längre). så, inköpare. på ett modeföretag. då är jag ju med bakom kulisserna, bestämmer och styr.
njaaaa, vad tror ni? utbildning finns faktiskt i borås också. ska känna på det ett år eller två till. sen så får vi se!
#1 / / Margita:

Låter ju som en toppenidé tycker jag!!! Kram <3

#2 / / Carroooo:

Inköpare, låter perfekt för dig pellsus!

#3 / / mormor:

abolut ska du satsa på det Klart att du klarar det Man klarar allt ellen bara man vill Puss och kram ska bli roligt att träffa dig på lördag ni är bjudna på middag här om ni vill

#4 / / johanna:

3 bilder från olika tillfällen, och inlägget under är gårdagens shopping. värt att gå in på min blogg och slänga in en kommentar? :D