/ • Allmänt /

Dag 11 – Min favoritfödelsedag

bästa födelsedagen kan ha varit när jag fyllde 20 år. just för att jag fyllde 20. aldrig mer tonåring. och nu får jag göra nästan vad jag vill. förutom att köpa alkohol i staterna. damn.
#1 / / Claudia:

fina blommor :)

#2 / / Sara:

Ja, hon är grym den där Christeric!

#3 / / amandadesiree:

ett år kvar, sen får du göra det med!



svar: ja, azorerna. mycket fint där.

#4 / / Melody:

tack for din fina kommentar!



Jatte fina blommor!

Sjalv sa kan jag langta tillbaka till tonaren da mitt storsta bekymmer var vilka skor jag skulle ha pa mig.. haha aaaw vill tillbaka till dom aren..



btw! Beklagar din forlust, det ar inte latt att forlora nagon som star en nara men det ar dar vi kan tacka varat bildliga minne for det maste nog vara nagot av det finaste som finns, dom kommer du alltid att ha med dig...



kramisar!

#5 / / STYLE CRUSH:

sv: det vet man aldrig ;)