/ • Allmänt / • Photos /

akvarell.

God morgon och välkommen till november! Jag tror att november är den månad jag gillar minst av alla på året. Mörk, stormig, lövlös och grå. Som tur är brukar tiden rusa iväg och vips så är det jul! Och det är ju mysigt. Speciellt i år då vi har en ny liten familjemedlem att fira tillsammans med ♥♥♥ Can't wait!!

Ett tips för mörka höstkvällar: måla! Jag har nog aldrig förstått hur kul det är att måla med akvarellfärger. Det enda jag tänker på på dagarna nu är vilka penslar jag ska köpa, i princip.

Jag vill så gärna bli bättre på att måla med akvarell och vet ni hur mysigt det är att sitta och pyssla med sånt här? SÅ mysigt. Bästa höstmyset antagligen. En kopp te till också.

Om ni undrar var det är för papper här ovan kommer jag inom en snar framtid att visa er det!
akvarell / måla / nikon d610 / sigma 35mm art