/ • Photos / • Resor /

Marstrand #1.


Igår åkte vi alltså till Marstrand. Vi tog med oss mamma också såklart. Vi hade verkligen tur med vädret, det var heeelt perfekt! Inte för varmt, inte för kallt, inte för blåsigt och inte vindstilla - peeeerfekt!


Först åt vi lunch uppe på ett berg med fin utsikt, sedan gick vi ner i skogen som är så vacker.


Och sedan kommer man ut här. Alltså ♥


mami ♥

Visst är det vackert? Jag ville typ börja gråta flera gånger för jag känner mig så hemma där i Bohuslän och det är så vackert så jag vet inte riktigt hur det är möjligt plus att jag saknar det varje dag när jag inte är där. Gud vilken lång mening.
 
Jag tror nog att ni förstår vad jag menar, titta bara.. ♥
#1 / / JUNITJEJ:

Det är så fint på Marstrand! Måste åka dit snart!

#2 / / Kajsa:

vad härligt det ser ut :)