/ • Allmänt / • Photos /

prommisen den 27 juli.

Snart ett år gamla bilder. Det är dags att publicera nu. I skrivande stund sitter jag på min nya lilla kontorsplats i vår nya lägenhet förresten!!! Åh, äntligen har vi hittat något vi verkligen gillar. Bästa läget om man ska köpa en lägenhet i Borås om du frågar mig. Det var ju egentligen tänkt att det skulle bli ett hus men det dök aldrig upp något som vi verkligen ville ha och så kom denna lägenhet ut och vi körde bara på. En rätt lätt match faktiskt. Det känns fortfarande som om någon skojar med oss. Men seriöst, jag tror vi gjort ett kap här. I dessa oroliga tider hade vi turen att vinna. Det känns så himla himla bra. Jag vill bara vara här hemma och bo in mig och kolla ut i skogen. Det kommer bilder härifrån någon gång. Ja, om ni vill se förståss. Låt mig snälla få veta om ni vill se något speciellt. Tack.
Åter till bilderna. Och dom kan väl som vanligt få tala för sig själva. Juli. 2019. Sommar. Värme. Kvällsprommis.
 
 
2019 / Svensk sommar / borås / fristad / nikon / nikon d610 / sigma / sigma 35mm art / sigma art / skalle
#1 / / Hemma Hos Felicia:

wow, otroligt vackra bilder!!