/ • Photos /

what I've been up to.

I helgen fotade jag Sarah och hennes Pierre. Samt Bobbo som hen kallas där i magen. Det ska bli så kul att få träffa deras bebis snart! (då kommer det en massa bebisbilder ofc!)

Jag satt lääänge med alla bilder och fixade och donade. Men nu när jag tänker tillbaka på det så var det snabbt jobbat av mig ändå.

För att vara första gången som jag fotar ett par på ett "uppstyrt" sätt är jag nöjd!

Uppstyrt och uppstyrt. Vi hade vissa poser vi ville efterlikna men annars är jag mer för att ta bilder i stunden. Det blir ju mest naturligt. Att stå i en pose och le känns nästan lite stelt... right? Det är ju såklart fint det också men min stil är mer som ovan bilder.
borås / fotograf / gravid / gravidfotografering / nikon / nikon d610 / sigma / sigma 35mm art / sigma art
#1 / / Barro:

Så fina!!

#2 / / Hanni:

Så fina stämningsfulla bilder ! Grym du är, ser så mycket fram emot när ni kommer hit! :D

Svar: PUSS ❤️❤️
ellen