/ • Allmänt /

old & new news.


För er som inte visste - vi ska gifta oss! Old news för en del men vi har inte direkt skrikit ut det till hela världen (än). Vi är ju förlovade sedan augusti 2016 (frågan kom i San Fran, var annars liksom ♥) och vi tänkte dra till med ett litet wedding nästa år, alltså 2019!


Hur långt ska man behöva åka för att hitta den perfekta bröllopsklänningen? Jag är väl till 90% säker på hur jag vill att den ska se ut men det vore ju trevligt att få testa olika modeller. Vem vet, den mest otippade kanske är den jag känner mig mest bekväm i. Jag kommer hur som helst behöva hjälp med det där för om det är något jag är dålig på så är det att bestämma mig. Velarnas velare är jag, tjena!
Jaja, i alla fall, det ska bli så himla kul! Jag har aldrig varit så bröllopig av mig men det ska verkligen bli kul att få bli fru och få till en fest med alla nära och kära på en och samma plats (hur ofta kommer det hända i livet liksom). Vill ni att jag skriver mer om bröllopsplanerna?

 
borås / bröllopsplaner / fotograf / nikon / nikon d610
#1 / / Margita:

Ja! :)