/ • Resor /

barcelona, del 5.

Vi gick ju under Arc de Triomf, vidare igenom någon grön park och förbi Barcelonas Zoo i förra inlägget. Vi hamnade tillslut på stranden. Härlig känsla med sand mellan tårna.

Eller kanske ännu bättre med havet mellan tårna.

Right?

Right!

Njut, njut, njut!

Åh, vad jag älskar dessa gator.

Alla mopeder, det är så mycket Barcelona över mopeder tycker jag, visst?

Jamen hörrni, det var alla bilder för denna Barcelona-resa. Vi avslutar med ett favorit-ställe: Flax & Kale. Jag och Ando gick dit och åt lunch. Så himla bra matställe. För frukost, lunch och middag. Utanför deras toalett på ovanvånging ser det ut såhär. Så fint med citrusfrukter, ingefära och höga växter. Love it. Fem inlägg om Barca senare är vi nu klara med den biten. Hoppas ni gillade att få se bilder från vår resa. Åh, det var vår sista tillsammans allihop innan lillemans ankomst. Iiiih nu börjar en ny tid i livet, jag är så pepp!! (och det är inte ens jag som ska bli mamma liksom, är det lagligt att vara såhär då?)
barcelona / nikon d610 / resa / spanien