/ • Resor /

barcelona, del 3.

Vi kör igång med tredje delen från Barca. Nu har vi gått igenom Gamla stan (ni måste gå där om ni åker till Barcelona någon gång, ok?) och kommit ner till hamnen.

 
Hur nice tröja?

 
Vi köpte glass och öl på ett stället och satte oss/stod och tittade på folk.

Sedan gick vi tillbaka mot hotellet och gjorde oss iordning för kvällens middag på hemlig restaurang. Jag fotade ingenting mer med min kamera men jag fick allt några bilder med mobilen. Dom kommer här:

Först har vi en bild på oss allihop som är tagen på dagen, glömde visst ta med den innan. Sedan är det allihop på restaurangen vi åt på. Alltså, så bra tapas-ställe! Så bra service! Jag testade Sangria för första gången i mitt liv (det var gott), vi alla fick cava att skåla med när vi kom, jag åt getost med sparris bland annat, skräll, det kom in hot shots senare på kvällen (som dom bjöd på, tog dock ingen sån) och Ola fick en liten kaka med ljus i! Alltså, så fint!
barcelona / nikon d610 / resa / spanien