/ • Resor /

barcelona, del 1.

Nu när det nästan har gått en månad sedan vi åkte till Barcelona är det dags att visa bilderna tycker jag! Lets do it!

Vi mellanlandade i Paris. Det gör vi nog aldrig om igen, haha! Det finns ingenting att göra och iprincip ingenting att äta. Dessutom är fransmän inte jättetrevliga :(

Äntligen framme i Spanien och i lägenheten vi bodde i. Så himla fin, den kändes lyxig på något vis, tycker jag.

Utsikt åt vänster.

Utsikt åt höger.

Dagen efter vi kom till Barcelona var det Olas födelsedag! 50 bast!! Han fick en snyggtröja och ett par redigt snygga sneakers.

Lobbyn på lägenhetshotellet.

Här står nästan hela gänger och väntar på att få gå iväg till hemlig destination för frukostintag.

Ajaj.

Det var inte på riktigt. Tur det va.

Många fina hus passeras på vägen till...

...Brunch & Cake!! Alltså, bästa bästa frukoststället i hela Barca! Lovar.

Förväntansfulla.

Jamen sen var det ju så gott att jag glömde av att fota... men jag tog nog med mobilen, kan slänga in en bild!

oooooh my goooood. Jag fick bananbröd med mandelsmör, banan, hallon och blåbär på, juice, avokado, granola och massa frukt. Till det beställde jag en cappu med kokosmjölk också, den är såååå god.

Mätt och belåtet födelsedagsbarn.

När frukosten var uppäten gick vi tillbaka mot hotellet.

Vi åkte upp till taket och poolen!

Så himla härligt var det här! Inte för varmt, inte för kallt.

Gänget ♥

Pool-lek.

Filma i slow motion är kul.

Fina Caroline och lilleman ♥

Njutarna.

hihihi min future husband är rolig

Mitt vinglas får avsluta detta megalånga inlägg med trehundra bilder... Hoppas ni gillar! För mer kommer ju såklart.
barcelona / nikon d610 / resa / spanien