/ • Photos /

Årsresumé 2017 #5.

 
 
NOVEMBER
 
Det jag kommer minnas starkast från november är när jag fick köra till Skene efter jobbet för att hämta nya kameran! Alltså, årets bästa köp???

Vi åkte till Strömstad och hälsade på brorsan och hans tjej.

Där fotade vi stjärnhimlen första gången.
 
Ando tog en bild på mig vid havet. Antagligen min favoritstrand i Strömstad. Svallhagen. Uppväxt där.

Vi firade morfar på hans födelsedag.

Och vi åkte ut på vägar vi aldrig tidigare åkt på för att fota och försöka fånga dagsljus. 

Mina sticklingar fick bo under plastpåsar ett tag för att få extra fukt och värme.
 
DECEMBER
 
I början av december kom mamma på besök. Vi gick på stan, åt på Viskan och hade mor & dotter-tid.
 
Vi såg en galen fullmåne stiga över staden och försökte få en cool bild på det.
 
En dag hjälpte vi Sara att flytta till sin nya, fina lägenhet!
 
Och vi tog ett gulligt "julkort". HAHA alltså kolla på Loui!!! För att hon skulle titta upp fick vi ju ta till vissa knep.
 
Med matchande pyjamas åt jag och Maria en julfrulle dan före dan hemma hos henne. Sa mis!

På kvällen sen var det uppesittarkväll.
 
Ja, ni såg ju dessa bilder för inte så länge sedan men vi kör dom igen. På självaste julaftonsmorgon fick man ju äta en riktig gofrulle igen. Skinkmacka (paleobröd givetvis), jättesmoothie och paleolatte (♥♥♥).

Vi åt jullunch (och drack kaffe).

Delade ut julklappar och spelade spel.
 
Och slutligen fick 2017 avslutas lugnt tillsammans med dessa två. Precis där 2017 startade fick 2018 ta vid. Fint.
 
2017 har minst sagt varit händelserikt. Jag blev uppsagd men hann säga upp mig innan min tid på CFG var slut. Sedan började jag på Hööks. Jag har fått vara en del av en möhippa. Vilken dag. SÅ KUL! Gabbe tog studenten. Kan inte fatta (när blev han så stor?). Jag har fått gå på TVÅ bröllop ♥. Jag har fått se Håkan Hellström live igen efter 9 år. På tiden. Gjort en massa härliga utflykter och tagit porträttbilder och insett att det är något jag MÅSTE göra mer 2018. Det är dags att gå utanför min comfort zone. Så, om någon vill modella, let me know. Vi har varit i Barcelona, jag har börjat äta får- och getost (!!!!) och vi har äntligen börjat att åka på husvisningar. Även om det inte är dags riktigt än lär vi oss massor av att titta runt. Ja, minst sagt händelserikt. Men.. jag tror nog att 2018 kommer vara minst lika händelserikt. Jag hoppas i alla fall det! Äh förresten, är säker på't!
årsresumé