/ • Photos /

randoms.

Jag har köpt en massa olika tyger!

Till och med en symaskin! Det kommer ju en liten knodd till familjen snart och jag ville så gärna sy ihop ett litet babynest till honom. Hoppas han kommer gilla det. För att vara första nestet jag sytt är jag faktiskt nöjd. Jag får visa slutresultatet någon gång. Jag kommer antagligen att sy fler i mitt liv för det var roligt!
 
Jag läser denna bok just nu. Har någon av er läst den? Jag tycker den är sååå seg. Jag har inte kommit så långt ännu dock (är inte på sidan 22 längre alltså, 100+ nu). Den kanske kommer igång snart. Hoppas.

Vi hänger mycket i stugan nu. Varje dag typ. Speciellt nu då eftersom vi äntligen har SEMESTER!! Overkligt.

Och innan grillförbudet hann vi allt grilla en hel del. Nu blir det mycket sallad för mig. Typ det enda som går ner i denna värme...