/ • Allmänt / • Photos /

babyshower.

Den 29 juli ordnade vi en babyshower åt lilleman och Caroline. Jag har peppat för denna väääldigt länge och gjort mappar på Pinterest, Instagram och i mobilen på alla idéer jag haft. Har fått ta ner mig själv på jorden flera gånger... Vill lite för mycket ibland. Heeehhh. Här kommer i alla fall ett bildregn från babyshowern och den blivande mamman ♥

En överraskad blivande mamma och bara en blivande pappa (han var ju helt med på detta såklart).
 
Världens finaste Carro.

Jag har peppat för denna dagen länge som sagt, sedan februari typ. 

♥♥
(här bakom till vänster ser ni det lilla babynest jag sydde ihop)

Jag hade fixat lappar där vi kunde gissa bebisens vikt, längd, födelsedatum osv.

Så himla fin!!!

Presentöppning!

Lilleman och päronen fick så mycket fint!

Alltså, såå mycket fint.

Det ser ut som att jag avgudar henne här, haha! (which I do)

Gänget!

Så spännande att se sen om lilleman väljer att titta ut på något av de datum som någon har gissat på. Beräknat är förresten idag!! wiiiie

Gissa om jag sov som en stock den kvällen! Har varit spänd inför detta så himla länge, hihi. Hoppas alla var nöjda med denna lilla tillställning! ♥
babyshower / borås / gravid / nikon / nikon d610
#1 / / Barro:

Så tacksam ❤️❤️❤️

Svar: ❤️
ellen