/ • Allmänt / • Want it /

UPPDATERAD ~ önskelistan 2018.

Maj närmar sig med stormsteg. Det betyder BARCELONA!!!! Men också att jag fyller år. Så i vanlig ordning gör jag en önskelista. En hel del kläder är med i årets önskelista:
Först ut är den gråa, stickade tröjan. Jag har en i mörkblått och det är min F.A.V.O.R.I.T! Jag har den heeela tiden. Så skön. Så nu tänkte jag att en grå skulle sitta fint. Eller varför inte färgen som kallas Woodrose mel. Ett uppdaterat mobilskal vore inte fel. Det jag har nu köpte jag bara för att ha ett skydd "så länge"... Den röda klänningen ser så fin ut. Tänk till sommarens alla varma grillkvällar eller i Barca, åh så fint! Och sen har vi den sötaste pyjamasen. DET ÄR ELEFANTER PÅ. Ni som vet, ni vet. En galet snygg (och dyr) cardigan från Filippa K. Dock den enda snygga jag hittar??? Why så dyr? En gul kimono skulle väl vara fin i sommar? Eller byxorna med volang på! En jeanskjol. Sist ut: bikini-trosor från Samsøe & Samsøe. Jag har så mycket problem med bikinisar alltså. Jag tycker att det är jättesvårt att hitta några snygga som ska passa min kropp/som jag ska känna mig bekväm i. Jag kunde inte hålla mig så jag köpte dessa. Nu önskar jag mig istället tillhörande bikini-topp!
 
annat som jag önskar mig är:
- reflexskärm (vit/silver, denna eller denna)
- presentkort på Samsøe & Samsøe (alltså, favvomärket nr1)
- lunchpåse i tyg (typ denna, den hade gärna fått vara helt clean men jag hittar ingen sån)
- minneskort till kameran
- bekväm kamerarem som man kan ha runt sig på något vis (någon typ av sling strap)
- kameraväska/ryggsäck (här har jag inget förslag då jag inte hittat någon bra än)
 
Men ja, that's it! Jag ser så mycket fram emot den här sommaren!!!!!!! *pepp*