/ • Allmänt / • Photos /

14 april.

Igår fyllde svärmor år! Det var 22 grader och vi tog en promenad till kalaset. På vägen var jag tvungen att fota Ando vid några granar. Jag har förresten köpt ett nytt objektiv. Är så kär i det. 

Kaffe och glass till förrätt.

Busan var med, men lite trött.

Och så var det dags för en promenad i svärföräldrarnas nya område (dom är numer stadsbor!).

Så att jag fick gå loss med kameran och nya objektivet.

Och för att ta vara på det fina vädret såklart.

Och för att få ihop stegen!
 
Och efter maten (som jag glömde att föreviga) gick vi ut innan solen gick ner gick och fotade lite till.

Alltså hur fin är denna människa?

Tänk att det växer en liten person där inne. Som jag längtar efter att få träffa dig!!! Jag ser framemot att få fota er mycket denna sommar. Och ännu mer i höst. iiiiiihhh ♥

Food baby vs real baby (hahah synd ändå att jag inte ätit något opassande för då hade jag kunnat blåsa upp mig mer och matcha Carros mage).
borås / nikon / nikon d610 / sigma / sigma 35mm art / sigma art
#1 / / Linda Ph:

Så härligt med värme!!! Blir glad av att se er utan jacka:)

#2 / / Barro:

Bästa Ellen ❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
ellen