/ • Allmänt / • Text /

en sån där lista.

Hallaudi! Är det bara jag som tycker det är roligt att både fylla i och läsa andras sånna här listor? Nu har jag i alla fall svarat på en massa frågor så ni får läsa om ni vill. Trevlig fredag och heeeelg?


Humör idag?
Bra!  Det är ju fredag!

Vilken svordom använder du mest?
Fan.

Äger du en Podd?
Nix.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Johannes har jag för mig. Visst var det så, mamma?

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.10

Hur många resväskor äger du?
Två stora och en liten som man kan ha som handbagage tror jag.

Vad gör du exakt just nu?
Sitter i sängen och svarar på dessa frågor. Har precis sett en livestream som Therese Lindgren hade och åt precis en pepparkaksboll som jag slängde ihop när jag kom hem från jobbet. Så baksugen idag..

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Eh, oj. Svårt. Men just idag skulle jag välja en vän.

När var senast någon stötte på dig?
Oj, ingen aning. Säkert många år sedan när man hängde på krogen mer.

Dagens planer?
Det blir ju mer kvällsplaner nu. Äta något gott och se på fotboll. Sverige - Italien idag tydligen.

Helgens planer?
Swefit Expo hela dagen imorgon på Åhaga sedan fira en kompis som fyller år på söndag.

Vad ser du mest fram emot i helgen?
Paleolatten imorgon bitti.

Vad åt du till middag senast?
Igår gjorde jag muffins på ägg, morot, paprika, tomat, oregano, salt & peppar. Sallad till det.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej, inte mer blyg än vanligt.

Vad var det roligaste som hände i veckan?
Måste varit bonde söker fruuu. Höjdpunkten tv-mässigt varje vecka.

Veckans fundering?
Hur kunde Loui bli 5 år så snabbt?

Vad gjorde du för ett år sedan?
Då var det snö ute och jag knäppte dessa bilder.

Pratar du några andra språk?
Engelska. Förstår norska så klart. Kunde mer franska förr också. Inte så mycket längre, tyvärr.

Diskar du din egen disk?
Oftast.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nja, det beror väl lite på. Men det vore ju gulligt så klart.

Vad har du med dig in på bion?
Vatten & nötter eller kokoschips med havssalt.

När sov du senast på golvet?
På yogan i vintras.....

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Mellan 6-8 skulle jag tro.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
HAHA! Ja... Ordpolisen nummer 1, hej hej.

Vad var det senaste du åt?
(Raw) Pepparkaksboll.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
JA! En stor dröm.

Tycker du om att krama folk?
Oftast, ja.

Vad är du allergisk mot?
Ingenting. Förutom att jag är överkänslig mot gluten och mejerier (komjölk mest verkar det som).

Har du några tvångstankar?
Kanske att jag måste säga högt när jag dragit ur kontakten till plattången. Räknas det?


Hittade listan hos både Elsa och Sandra.

#1 / / Margita:

Japp. Johannes var det!
Rolig lista. Jag tycker också det är roligt med såna där listor. Haha