/ • Want it /

Årets önskelista är här!

SOM NI HAR VÄNTAT! Eller? 1 december måste ju i alla fall firas med en önskelista! Nu har ni tid på er att handla julklappar åt mig! Berätta gärna vad ni önskar er också. Vore kul att få veta.

Nikon D610 + Nikkor 50mm f/1.8

💦  LCC-produkter. Jag har testat The Serum och jag älskar den!

🐑  Ett par ulltofflor från Sheperd i modellen Moa. Dom gråa är så fina (har jättestora fötter - strl. 40).

♀  Ett fint halsband från Wretlunds silver. Så fint!

🖱  Extern hårddisk för alla tusentals bilder jag tagit och kommer ta.

👁  Permanent ögonfransböjning. Vore kul att testa!

🍵   Ångkokare. Eller något man lägger i en kastrull för att kunna ångkoka.

🎨   Penslar & färg. Hittade dessa häromdagen. De såg skojiga ut.

📸   Fotokurser (ljussättning, bildbehandling)

🍾  Champagneglas.

✋🏾  En sån här trähand. Gillar den mycket.

📓  The Kinfolk Home.

🍼  Flaska för sås.

📓  Daily Planner från Jo & Judy.

👽  Fuktmasker & lermasker. Finns typ här eller här.

⌨️  Fjärrkontroll till kameran.

🛌  Linnelakan i mörkgrått.

🏺  Drejkurs.

 

Ja, alltså.. Jag är 27 år. Önskelistan kan göras längre. Jag blir inte för gammal för sånt här. Lovar.