/ • Resor / • USA /

more pics from San Fran.

Först och främst, sorry för så himla seg uppdatering.. Det har varit lite knepigt att hålla reda på vilka bilder jag visat er, speciellt eftersom vi hade med två kameror denna gång. Men nu kör vi ett ryck till här!

Den här dagen köpte vi en stor kaffe och tog en lång promenix till närmsta Whole Foods.
 

Jag bunkrade upp med mat jag kunde ha sedan dagen efter på flygresan hem. Hittade som vanligt hur mycket som helst. NÄÄÄÄR kommer Whole Foods till Sverige??? NÄR?

På vägen tillbaka köpte jag en juice från Pressed Juicery. I den var det grönkål, spenat, romansallad, persilja, gurka, selleri, äpple, citron och ingefär. ALLT det goda med andra ord. Behöver inte säga att jag älskade den va?
 
Sedan var det dags för lunch på ännu ett ställe som jag hade hittat via Instagram. 
 
 
Behöver inte ens nämna hur jäkla gott detta var heller va?
 
Och en promenad ner till havet!
 
Mer tar vi nästa gång! :)
USA / california / san francisco