/ • Allmänt / • Interior /

en update om växterna.

Hej hej hallå! Jag tänkte att det vore kul att se hur det har gått för våra avokadoplanor samt vårt lilla elefantöra.
 

Ovan är från 31 oktober 2015. Så små! Och nu äntligen har jag planterat om dom, dom blev väldigt stora här nu i slutet.
 

Tadaaaa! Här kommer dom trivas bra tror jag! I nya, större, finare bon.
 
Och ja Elefantörat då, som jag köpte mig i Augusti 2015. Tog en liten, liten stickling på den direkt. Gissa hur många vi har nu...

Totalt har vi nu....... åtta stycken. Någon som vill ha? Jag kommer behöva ta två sticklingar till här snart nämligen..
avokado / avokadoplanta / elefantöra / gröna växter / inredning / interior / växt / växter
#1 / / Lina:

Guuud så fint! Växter är ju det vackraste man kan ha hemma <3 Vi har fullt av dem!

Svar: Ja men eller huuur! Grönt är verkligen skönt :D
ellen