/ • Allmänt / • Photos /

julafton 2016.

Heeeeej på er! 
Missing in action här, eller vaaaad? Sorry. Jag har ingen bra anledning. Eller jo, har väl inte direkt haft några kul bilder att visa. Men nu så! Äntligen har det hänt något i mitt liv, haha. Julafton har hänt! Förra julen bestämde jag mig för att fira med min familj. Jag vill passa på att umgås med mormor och morfar så mycket jag kan nu. Ta vara på tiden liksom. Gör gärna om detta nästa år också. Extra mysigt i år var det ju eftersom min storebror och hans tjej firade med oss också <3
 
Först ut - julfrukost hos mamma. Jag hade bakat eget julbröd, fröknäcke, pepparkakor och fikonsmör. Mums!
 
När Agnes insåg att hennes favorit hade kommit på besök hoppade hon upp i knät på'n direkt.
 
SELFIE! Så här såg jag ut på julafton. Har förresten blivit lite mer blond sedan sist. Oops.
 
Sedan vinkade jag av Ando :( och välkomnade istället storebror + hans lady. Vi delade ut julklappar till varandra. MYS!
 
Sedan gick vi bort till moster Ann-Sofie. Där var redan min kusin, hans pappa och mormor och morfar.
 
Vårat julbord! Julskinka (som mamma gjorde åt mig så jag också kunde äta <3), ägg, lax, köttbullar, röd- & grönkålssallad, brysselkål + massa mer.
 

Vi spelade julklappsleken också. Jag vann olivolja och tångsalt. Väldigt bra julklappar!
 
Fikadags! För min del blev det allt som jag tagit med själv, pepparkakor, fröknäcke med fikonsmör, kryddiga nötter, kola/knäck, mandelmassa och "rockyroad"-godis.
 
Sedan hängde vi här resten av kvällen. Tjötade och sjöng lite osv osv osv. It's beginning to look a lot like Christmas... Herregud, den satte sig kan jag säga.
 
Sedan var julafton över för detta år.
christmas eve / julafton / julmat / nikon / paleo / paleo julmat / paleobröd / paleogodis / paleolussekatter / paleopepparkakor / sverige / sweden / ytterby