/ • Allmänt / • Text /

3 saker...

3 saker jag ser fram emot
◊Träffa min bror
◊Framtiden
◊BMTH

3 saker jag fasar för
◊Vintern
◊Döden
◊Sjukdomar

3 saker jag gillar
◊Kaffe
◊Mina jobbarkompisar
◊Spela badminton

3 saker jag inte gillar
◊Att vara negativ
◊Hur vissa länder inte tar emot flyktingar
◊Kapris 

3 saker jag vill
ׁka till USA nu nu nu nu nu
◊Tävla i BF
◊Bo i hus

3 saker jag borde
◊Färga ögonbrynen
◊Plantera mina Elefantöronskott
◊Läsa böcker

3 saker jag kan
◊Nå näsan med tungan
◊Göra EN pull up...
◊Dansa jättekonstigt

3 saker jag inte kan
◊T-walk
◊Fuska
◊Stoppa krig

3 saker jag har på hjärnan
◊Acne Jensen…. (dessa)
◊Dipbrow pomade…. (här)
◊Paleo-paj

3 saker jag pratar om ofta
◊Jaclyn Hill
◊Min kost
◊Träning

3 saker jag önskar mig
◊En utomlandsresa i vinter
◊Iphone 6
◊En spegel med belysning

3 saker jag blir lugn av
◊Havet
◊Skogen
◊Musik

3 saker jag blir stressad av
◊Mycket folk
◊Helikoptrar
◊Spindlar

3 saker jag ska göra i helgen
◊Åka till Strömstad
ׁka mycket bil
◊Kanske unna mig något fint

3 saker jag gjort det senaste
◊Varit på webbdagarna i Göteborg
◊Varit ute och gått
◊Tittat myyyycket på Vänner

lista från Agnes.