/ • Allmänt / • Text /

lista.

Tidsinställt inlägg.

1. Hur gammal är du?

25.

2. Hur gammal känner du dig?
Alltså, jag vet ju egentligen inte hur det känns att känna sig äldre än vad jag är men ibland händer det liksom ändå. Känner mig ibland yngre också såklart.

3. Var bor du?
I Borås.

4. Vad har du gjort i dag?
Den största händelsen är ju Elfsborgsmatchen jag var på.

5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Den är ganska svår. Jag älskar ju våren eftersom det är så härligt att äntligen få se fluffiga moln igen, solen börjar värma, gräset växer, allt blir grönare. Sedan är jag ett STORT fan av hösten. Jag ääääälskar den. Färgglatt, krispig luft, äntligen lite svalare, snygga kläder och skor överallt osv osv.

6. Är du beroende av någonting?
Kaffe och stjälkselleri (ganska konstigt ändå med tanke på att jag HATADE det för bara några månader sedan).

7. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?
Jag tycker att det är jobbigt att prata inför/med fler än en person. Jag har fobi för blött hår. Jag tycker att det är så himla kul med skönhet, vill lära mig allt.

8. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
San Francisco.

9. Vad är du på för humör just nu?
Tröttis (klockan är 23.12 när jag skriver detta).

10. Vilket är ditt favoritgodis?
Jag äter inte godis, men mitt typ av godis är mixade dadlar, nötter osv. samt mandelsmör!

11. Vilken är din favoritaffär?
Whole Foods. Sagt det förr, synd att man inte bor i USA.

12. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Haha! Herregud va roligt! Har tänkt så mycket på detta den senaste tiden och kommit fram till följande: inget av dom. Död på morgonen och dödstrött på kvällen. 

13. Har du blivit sydd någon gång?
Nix.

14. Är du blyg?
Ibland är jag det. Oftast inte nu mer.

15. Vad heter du i andranamn?
Maria.

16. Vill du gifta dig?
Ja!

17. Har du något smeknamn?
Ja, Ellfi är ju ett av dom i alla fall. Och Pellsus!

lista hittad hos Flora.

 

#1 / / Carro:

Meeeen, smeknamnet Pellsus dååå? <3

Svar: åååååh, det glömde jag ju :( måste redigera! <3
ellfi

#2 / / Margita:

Du glömde att du är beroende av tobak....puss puss puss kramelikram <3 :D

Svar: Ja, men det är ju inte någon nyhet :D <3
ellfi