/ • Träning /

träning.

här kommer lite gamla bilder jag helst gömmer i mobilen och aldrig vill publicera någonstans.
Varför jag aldrig vill visa sånt här är en bra fråga. En mil en måndagssmorgon 05.30-06.20 hör inte till ovanligheterna men det är inte så många som vet. Now you know. Träning är ett av mina största intressen. Dock så har jag en svacka nu och det är så tråkigt. Jag tänkter träning varje minut och är supertaggad med problemet är att mitt gymkort har gått ut och jag vet inte om jag ska byta gym eller stanna där jag alltid har varit. Så nu är det mycket blandade känslor. Taggad vs. ångest. Så himla konstig känsla.
#1 / / Ida Nilsson:

Satsa på det nya gymmet Arena Fitness, Ellen. Det hade jag gjort om jag bott kvar i Borås. Sveriges största gym och det allra senaste inom allt. Dyrt är det inte heller.. När jag använde herbalifes produkter så hade dessa härliga människor hand om det, fantastiska verkligen!