/ • Photos /

söndag.

I söndags var det 85-årskalas hemma hos mormor och morfar.


Mormor har fyllt år, så det var henne vi alla var där för att fira.


Hon fick en himla massa trisslotter.


Efter smörgårtårtan var det dags för denna skapelse. 


Anton, min kusin, såg väldigt sugen ut!


Jag lyckades fånga mormor och morfar pussas och kramas på bild. ♥


mina fina morföräldrar. jag är så glad för att de fortfarande finns kvar i mitt liv, att dom har varandra, att dom fick fina barn och även barnbarn. suget efter egna barn blir bara större och större varje gång jag umgås med dom. jag vill att dom ska få se mig få barn, gifta mig, växa upp osv osv. ♥
#1 / / Margita:

åh vilket rörande inlägg. Bilderna på mormor och morfar...och vad du skriver...jag får en glädjetår eller flera! :) Kram o puss <3

Svar: <3
ellfi

#2 / / ando:

<333333333