/ • Allmänt /

lista.

Om du fick välja vem i världen du skulle äta middag med imorgon kväll, vilka hade du valt?
Den första jag kom att tänka på nu var Richie Sambora. Han är så välkommen så!

Vill du bli berömd? För vad?
Njae, inte direkt. Jag har ju haft mina drömmar om att bli någonting inom blogg-världen men den drömmen är ju typ död. Eller, nej, det är den verkligen inte. Men jag vill mer bara förmedla en känsla och kanske inspirera med mina bilder. Det vore något.

Om du fick leva tills du var 90 år och antingen fick ha kroppen eller sinnet av en 30åring de sista 60 år av livet. Vad hade du valt?
Oj, detta är ju så himla svårt att svara på eftersom jag inte vet hur varken mitt sinne eller min kropp kommer vara som en 30-åring. Men, jag tror nog, sinnet!

Nämn tre saker som du och din flick/pojkvän har gemensamt.
Vi båda älskar att resa, vi har samma musiksmak och framtidsplaner.

 

Vad är du mest tacksam över av allt?

Maten jag får äta varje dag. SÅ tacksam för det.

Om du fick ändra något i hur du blivit uppfostrad, vad skulle det vara?
Jag kan verkligen inte komma på någonting. När jag tänker tillbaka på min barndom så tycker jag att den har varit väldigt bra. Jag växte upp i ett helt fantastiskt, underbart hus i Strömstad. Nära havet, skogen, bergen, åkrarna. Jag hade möjlighet att få leva ut min livliga fantasi (som nu är spårlöst försvunnen) och få vara nära djur, tama och vilda. Kan ett barn växa upp på ett bättre ställe? Jag minns en grej nu som jag idag är sjukt tacksam för! I mina tidiga tonår så ville jag verkligen ha mitt barnbidrag själv. Mamma hjälpte mig med en budget och hon lärde mig den hårda vägen, skulle man väl kunna säga. VÄLDIGT NYTTIGT!

Är det något du har drömt om länge och varför har du isåfall inte gjort det än?
Ett hus! Ekonomiska skäl ställer ju till det en del. Om ett par år så är det nog dags tror och hoppas jag (vi)!

 

Vad är det största du uppnått?

Jag har uteslutit socker i mitt liv och det är så sjukt jäkla underbart!

Vad värdesätter du högst i en vänskapsrelation?
Tillit.

Vad räddar du om det börjar brinna?
Katten.

lista från niotillfem

#1 / / Margita:

Nu blir jag rörd och glad när du skriver om din uppfostran! Puss och kram till världens finaste dotter! <3