/ • Paleo / • Shopping / • Tips /

vitaminvaruhuset.

Jag måste verkligen slå ett slag för Vitaminvaruhuset! En jobbarkompis tipsade mig om denna sida och sedan dess har jag beställt därifrån ungefär en gång i månaden. Jag brukar köpa raw kakao och kokosolja. I tisdags la jag en beställning på följande:

Kakaonibbs och mullbär.


Detta ska verkligen bli kul att få prova! Tandkräm utan fluor. Och schampo med aloe vera. Så spännande!

Nu är solen står längre och för att jag egentligen aldrig är länge i solen - Vitamin D. Lite Omega 3 också. När man inte får i sig tillräckligt med fisk och avokado eller annan mat med omega 3. Då är det bra med kosttillskott.
 
Så, jag rekommenderar verkligen att börja prenumerera på deras nyhetsbrev. Lite rabatter och erbjudanden skickas ut titt som tätt. Och hur snabbt det gick att få paketet ska vi knapp prata om. Men det gör vi ändå. Jag beställde klocka 9:58 i tisdags, dagen efter, på onsdagen (igår), fick jag ett sms klockan 14:07 att paketet är redo att hämtas. In och med er nu på deras sajt och klicka igenom sortimentet.
#1 / / Sara:

Åh vad roligt med lite paket! Jag har använt Urtekrams schampoo, lotion och kroppstvål de senaste tre-fyra månaderna och jag gillar dem. Det är dock inte aloe vera varianten jag använt utan en annan. D-vitaminen och omega 3:n av det märket använder vi också varje dag, men det börjar ta slut nu så påfyllning krävs. Tack för tipset med vitaminvaruhuset :D