/ • LCHF-recept / • Paleo / • Paleo-recept /

paleo-kanelbullar.

sooo, this just happend. cinnamon rolls and sunset.
Idag är det kanelbullens dag, det är väl ingen som har missat det? Eftersom jag inte äter varken, spannmål, mejerier eller socker så fick det bli paleostyle på kanelbullarna. Alltså, riktigt gott! Den sockerberoende hade säkert inte tyckt de är lika goda utan socker och annat trams i, men jag älskar dessa, verkligen. Jag följde detta recept. Som alltid när jag letar efter inspiration så letar jag runt bland alla härliga recept hos Under vårt tak. Ni måste kolla in deras hemsida och alla bra recept. Tips tips! Trevlig kväll på er!
#1 / / Susanna Maria J:

Vilka goa bullar ;) <3

#2 / / Sara:

De ser riktigt goda ut! Jag ska testa en dag :D

#3 / / Under vårt tak:

Underbara bilder, tack snälla för din länkning!

Magnus & Jenny
Under vårt tak