/ • Allmänt / • Interior / • Paleo /

höganäs.

 
Hej hej hallå! Bloggen har visst kommit lite i kläm den senaste veckan. Jag skyller på jobb och träning. En annan grej är ju att det är lite svårt nu att få till bra, ljusa bilder.. Det är redigt deppigt ska ni veta. Bilder är ett måste för mig i mina inlägg. I brist på egna bilder får det ju bli andras eller lite kollage osv osv.
 
I ALLA FALL. KOLLA BILDERNA OVAN! Jag köpte koppen igår!!!! YEY! Som jag tjatat och tjatat om denna. Nu vill jag ha fleeeer! Hint hint julen kommer snart osv osv. hehehe
 
Okej. Nu flummar jag lite väl mycket här. Här hemma doftar det u.n.d.e.r.b.a.r.t av baconlindade dadlar som göttar sig i ugnen. Söndagsgodis, mums! Trevlig kväll på er!
#1 / / Margita:

Kan man få recept på de där dadlarna? Det verkar gott!

Svar: självklart! det är himla enkelt. beroende på hur många du vill göra så går det två dadlar på en baconskiva (dela skivorna på mitten). sedan lindar man bara bacon runt dadlarna, lägger i en ugnsform (kanske behövs smörjas innan) och in i ugnen i ungefär en kvart eller tills dom har fått en fin färg. 225 grader.
ellfi