/ • Allmänt / • Photos /

att unna sig.


Denna lördagskväll har jag unnat mig ska ni veta. Målat naglarna med mitt favoritack.


Jag har "bakat" ketosbollar (smör, kokosflingor och kakao), skivat upp lite honungsmelon och serverat med Serrano-skinka. Åt upp och OJOJ så gott.


Drack såklart kaffe till mina små chokladbollar. Så gott kaffe.


YUM! ♥

Och här har jag suttit! En lite sneak peak på vår nya soffa som anlände idag. Imorgon ska den gamla, stora ut! Så fler bilder på den nya kommer när vi fått iordning lite mer. 
design / hampton / home / honungsmelon / inredning / interior / interiordesign / mio / paleo / serranoskinka / soffa / vardagsrum
#1 / / Jessica:

O.P.I är mitt favorit märke på lack =)

Svar: samma här :)
ellfi

#2 / / olivias | mode, foto & vardag:

så fina bilder!

Svar: TACK! :)
ellfi

#3 / / Lizette :

Fin bricka på bordet med fina tillbehör. Kär i krukan. Något intresse för ekonomi? :)

Svar: Visst är den! Loppisfynd vettu :) Krukan likaså!
ellfi

#4 / / Margita:

Schnyggt! :)