/ • Allmänt /

Nyårsmålet.

Ja, alltså det där med att blogga mer har ju gått sådär.. Jag har ju ingenting att fota och ingenting att skriva. Det är mörkt när jag går hemifrån på morgonen och det är mörkt på kvällen när jag kommer hem. Och att ta med kameran till jobbet skulle kanske inte vara så kul. För dom på jobbet..
 
Har ni någon idé om hur jag ska göra? Vad gillar ni att se/läsa?
 
pics, HERE.
#1 / / Margita:

Min tanke om att blogga är den att man gör det om man har något man vill dela med sig av, antingen i text eller bild. Har man ingen inspiration så kanske man inte ska blogga? Man måste ju inte...det ska vara roligt att blogga tycker jag. Kram från mammi <3

#2 / / Ando:

Tycker definitivt att du skall ta med kameran en dag till jobbet, alternativt ta kort med din telefon :)

#3 / / BRUNTE:

du kan få ta kort på mig!!

#4 / / Louise:

Ta gamla arkivbilder så länge? Ta inte Andos tips och ta mobilbilder iallafall - säkraste sättet att tappa sina läsare på, finns inget tristare.