/ • USA /

liten film.

Jag har försökt i flera dagar att få ihop en liten film från våran långa usa-resa. Det har ju gått sådär.. Tillsist så tröttnade jag och då blev det som det blev. Kan ju vara kul för nära och kära kanske som inte sett detta innan?
Känner förövrigt på mig att en ny usa-resa kommer inträffa i år..
 
Det som syns i filmen är Universal Studios, LA, Utkiksplats över LA och Hollywood, Dodgers Stadium, California Zephyr (Chicago-San Fransisco), San Fransisco, lite Alcatraz, tillbaka i LA, Hollywood, Top of Topanga, sedan åkte vi på Topanga Canyon Blvd som ledde oss ner genom bergen till Pacific Coast Hwy och tillsist Santa Monica.
#1 / / Margita:

Varför kan jag inte se filmen? Jag kan aldrig se från Vimeo...är det nåt jag måste göra?

Svar: åh men va störande! testa att kolla från din mobil kanske.. eller hos mofa?
ellfi

#2 / / Michelle:

Superfin blogg! :)

http://michellesarvilahti.com/

#3 / / Margita:

Nu kunde jag se filmen i Explorer...jag använder mest Chrome och den strejkar plötsligt...Roligt att se filmen!! :)

#4 / / Fatma:

åh va kul :)