/ • Music / • Tips /

My music year.


Jag tänkte att vi skulle titta igenom mitt musikår genom Spotify. Det måste ju tilläggas att jag har lyssnat väldigt mycket i offline-läge och då registreras det ju inte. Men, i alla fall. 36 tusen minuter... Endast på jobbet då. Det är en del. 600 timmar. 25 dagar. Inte jättemycket egentligen. buuuu
 
1987 toppar listan med låten Ocean. Fruktansvärt bra. Bring Me The Horizon och Architects kom inte helt oväntat tvåa och trea med riktigt bra låtar. Låt nummer tre där är för övrigt en av de bästa låtarna jag någonsin hört.
 
Toppalbum och toppartister.
 
Ja, och här har ni alla genrer jag har lyssnat på genom årets gång. Hur ser det ut för er? (HÄR kan ni kolla) Tell meeee!
1987 / AVA / Angels & Airwaves / architects / bmth / bring me the horizon / hurts / music / sempiternal / spotify
#1 / / Sara :

Kul kul med den här listan! Nu lyssnar jag genom musiken lite och kikar på om jag hittar något jag gillar. Spontant känns Ocean väldigt skön och soft :)

Svar: åhja, den är allt bra fin den! :D
ellfi

#2 / / Jossi:

Najs att du har hittat A&A och Bring me the Horizon - och via din blogg kan påminna mig om att de finns! :) Ja har inte lyssnat på dem på säkert två år. o.O

Svar: AVA & bmth har jag lyssnat på i flera år :D Tröttnar aaaaldrig!
ellfi