/ • LCHF-recept / • Paleo-recept /

mejerifri köttfärssås.

Gudomligt god middag jag fick ihop igår.
 
Igår fick det bli köttfärssås och eftersom jag inte vill äta för mycket mejerier så fick den bli mejerifri. Jag hittade ett recept på Cecilias blogg (älskar alla hennes recept jag provat, blir aldrig besviken!) som jag provade. Ville även testa sötpotatis och MUMMA va gott! En god sallad på det och middagen är komplett!
 
 
 
köttfärssås utan mejerier / lchf / lchfrecept / mejerifri köttfärssås / mejerifri lchf / mejerifritt / paleo / paleorecept / recept
#1 / / Alexandra - Lakeyours:

Hej!
Har nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 199 kronor hos Designskins.se som är en hemsida där du kan designa egna skal/skins för din telefon, dator, skateboard, möbler, fordon och mycket annat. Så var gärna med och tävla, kram!

#2 / / Ida Nilsson:

Men vart hittar du sötpotatis? Letar som en tok!

Svar: det finns på ica! jag tror att nästan alla matbutiker säljer sötpotatis. kolla vid rotfrukterna. på ica maxi i borran så finns dom typ vid palsternackan :)
ellfi