/ • Text /

Lista.

Nu sitter jag på busstorget och väntar på bussen till jobbet. Så länge gör jag en liten lista tänkte jag!


Vad har du på dig?
Svea-jacka, boots från scorett, röda jeans från H&M och en tröja från Gina Tricot.
Hur mår du?
Bra, men är lite trött.
Vad önskar du just nu?
En massa pengar och en USA-resa.
Vad har du ätit idag?
Yoghurt med hallon + kaffe med grädde.
Vad ska du göra imorn?
Kolla på tv. Bonde söker fru! Viktigt.
Och på torsdag?
Ska ut och äta med jobbarkompisar då.
Vem saknar du?
Mamma!
Senaste köp?
En kaffe.
Vad skrattade du senast åt?
Hysteriskt på jobbet igår. Tröttflumm!
Vad grät du senast åt?
I förrgår när jag gjorde sönder en fin grej. Av misstag såklart. Klantigt.
Vem sov du senast med?
Ando <3.
Senast sedda serie?
Dexter igår.
Vem var den senaste som ringde dig?
Ando.
Senast 3 inkomna sms?
Från posten, Carro och Bella.
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Okaj :D"
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Den enda jag vet är Zooey Deschanel, och det älskar jag då hon kan vara den snyggaste tjejen på jorden.
Vart vill du åka just nu?
Eastbound, LA, Berlin, NYC, Chicago, Strömstad..

#1 / / Margita:

<3