/ • Photos /

Mars 30, 2010


Man kan ana två små minigrisar på denna bild. Men då ska man kanske ha supersyn. Men i alla fall, dom är dundersöta!

Getterna var vårbusiga utanför!

trion.

Det här inlägget är för Ellen. Inte jag själv alltså, utan denna fining! Hon är så gullig att jag nästan spricker av lycka och hon peppade mig så igår med fina kommentarer. Imorse bestämde jag mig för att ta med kameran till jobbet, för att kunna blogga om någonting. Och du ska ha det största tacket Ellen! Du är bra du!
#1 / / Jossi:

Åhå, kattfjäsk. ;) Hoppas du inte dör av tristess snutti. :*

#2 / / Frida:

himla fina bilder! Vad kul att du jobbar på djurparken, måste ju vara ett skitkul jobb. Har faktiskt aldrig varit där... får ta det nu när det börjar bli varmare :)

#3 / / Ellen (ellerenellen.blogg.se):

Åh, du gör mig så himla glad! Det värmer verkligen att du fick lite inspiration och motivation att plocka med dig kameran, fina du :) Kissen är förövrigt hur fin som helst :)



Hoppas du har det bäst!

#4 / / Ellen (ellerenellen.blogg.se):

Jag vet inte om min kommentar kom fram, så jag postar den igen!



Åh, du gör mig så himla glad! Det värmer verkligen att du fick lite inspiration och motivation att plocka med dig kameran :) Kissen är förövrigt fruktansvärt söt!



Hoppas du har det bäst, fina!