/ • Photos /

Gör ni inte det, så säg.




pics, 1 2 3.
Tro det eller ej, men jag saknar faktiskt regnet lite grann. Jag saknar och längtar framför allt efter solen och värmen. Att kunna bära klänning och ha bara ben och kunna springa i vattnet och spela kubb och grilla varje kväll och ha fjorton tusen myggbett på benen. Gör inte ni det?
#1 / / Margita:

Jo - framför allt myssbett! ;-)

#2 / / Mikaela Carlsson:

JOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Värme, sol, grill och mys vid stranden <3

#3 / / Frida:

Jo verkligen. Jag längtar tills det blir en regnig dag efter typ 10 dar av högsommarvärme, då man kan ligga inne och se tvserier. Eller när det regnar på kvällarna. Det är så mysigt.

Fast hellst vill man ju ha sol sol sol. Jag är så sjukt less på vintern

#4 / / Ellen (ellerenellen.blogg.se):

Joooooo! Jag längtar hela tiden.



Tusen tack :D Nej, det är väl inte så jättelätt att veta det såhär pang på, hehe :D



Hahaha, du är så fin! Man lär sig mycket onödigt i skolan. Som man får höra är allmänbildning. Sen när man kommer hem och ska bli förhörd av någon nära (förälder, pojkvän etc) så är det ingen som hört talas om det. Är det inte typiskt? :D



Jag hoppas det :D Jag gör mitt bästa! Fast jag antar att jag inte är någon ängel alltid.. haha! Jo, det är sant :) Pappa började dock röka när han var typ 9 år, så han gjorde det endast av dum vana :) Kram!

#5 / / 24 år och snart pappa:

godmorgon. Det där som du skrev i (skaffa barn tidiigt?) var en bra kommentar från en klok tjej

#6 / / hanna:

jag längtar efter sommaren och hösten som fan!

#7 / / ando:

Jag saknar det jättemycket hun!

#8 / / carroooooooO0o0:

Jag meeeeed!!!!!!! SOMMMAR <3