/ • Photos /

Cypern från Andreas kamera.

Bjussar på lite Cypernbilder nu! Dessa är från Andreas kamera.
Jag är taggad på landvetter.
ovanför molnen <3 gillar ni att flyga?
vi drack lite gött, löste korsord och såg på serier på flyget.
dagen efter var det poolen som gällde.
vit tjej i en VARM pool.
lunch på hotellet. halloumi <3
efter att ha tittat på världens finaste solnedgång i 40 graders värme var det dags att gå till favoritrestaurangen.
maten <3333333
efter maten gick vi tillbaka till hotellet och satt på balkongen och njöt av god dricka. nice!
dagen efter gick vi till stranden, men det fanns inga bra bilder därifrån. bara en ellen i bikini och den bilden var inte så jättefin. men här har vi precis kommit tillbaka från stranden och poolen. vi tänkte svalka oss i poolen men det hjälpte inte ett dugg. ville vi ha svalka så var det en kall dusch som gällde.
sedan gick vi ner till havet för att se ytterligare en solnedgång.
<3
sedan åt vi mat. det var så jävla gott. kebabkött på spett, kyckling på spett, pommes, en HALV citron!, halloumi, tzatziki, sallad och ris!
napa by night!
#1 / / linnea:

Shit vilken fin blogg.. vilka bloggar brukar du läsa och hur får du många besökare? kram

#2 / / MOOOLLYS:

Ha en bra kväll! :)

#3 / / Shiko:

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt

#4 / / Margita:

Åh vilka härliga bilder!! :)

#5 / / FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Härliga bilder!



SV; Okej, hoppas du få göra det då :D

#6 / / FRIDA HJÄRTA KEVIN:

SV; Okej hjälpte inte haha :D

#7 / / Millah:

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#8 / / felicia:

ja det låter fint! vi kanske kan ses i veckan och fika lite eller så?