/ • Inspiration /

Hej.

Eftersom att jag är så dålig på att uppdatera these days; ni skriver, jag läser. Bra va? Så skriv nu vad ni vill. Hur ni mår, vad ni gör, vad ni drömmer om o.s.v!


Permanent Vacation.
#1 / / Agnes:

Fina bilder!

#2 / / tove:

underbara bilder!

#3 / / Anonym:

jag mår bra. jag har precis ätit godis och tar de lungt nu bara :) hur mår du ?

#4 / / Linn:

Jag har precis vaknat, har ingen röst alls och sitter och läser din blogg. Måste in till stan och köpa födelsedagspresent till mamma, ta hand om hästarna och hoppas på att jag slipper rida de andra två idag. Sen ska jag(VI) ut:D

#5 / / Margita:

Jag drömmer om en liten stuga vid havet (Bohuslän)där jag kan driva ett litet katteri med Sibiriska katter, odla grönsaker och blommor och sälja lite ekologiska varor i min egen lilla lantbod:-)Kan inte du ge mig en sån stuga?!?!